وبلاگ بلوچ وبلاگ نویس سیستان و بلوچستانی مقام اول وبلاگ نویسی کشور را کسب کرد


 وبلاگ نویس سیستان و بلوچستانی مقام اول وبلاگ نویسی کشور را کسب کرد

در چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک که با حضور بیش از 500 نفر از استادان ، مدیران و کارشناسان روابط عمومی های سراسر کشور برگزار شد امان الله تمنده رو وبلاگ نویس سیستان و بلوچستانی عنوان وبلاگ نویس برتر کشور را در حوزه روابط عمومی الکترونیک کسب کرد.
  در این همایش که با پیام رئیس جمهور ُرئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ُ ُ شهردار تهران و جمعی دیگر از مسئولان کشور برگزار شد در بخش وبلاگ نویسان برتر در حوزه روابط عمومی الکترونیکُ امان الله تمنده رو با وبلاگ بلوچ ارتباط مقام اول کشوری را به دست آورد و لوح تقدیر و تندیس همایش به وی تعلق گرفت.وی که مدرس رشته روابط عمومی در دانشگاه جامع علمی کاربردی زاهدان میباشد در حال نوشتن پایان نامه خود در مقطع کارشناسی ارشد روزنامه نگاری می باشد. در این همایش همچنین وبلاگ روابط عمومي شهرداري رشت ؛ وبلاگ حرفه‌ روابط عمومي به نويسندگي محمود حق وردي ُ وبلاگ راه ارتباط به نويسندگي منصور ساعي و وبلاگ روابط عمومي روزنامه قدس رتبه های بعدی کسب کردند. در اين مراسم همچنين از وبلاگ يك سرباز معلم جنوبي به نويسندگي عبدالمحمد شعراني نيز تقدير شد.




آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: